علمی,کتاب,مجله,مقاله,خبری,برنامه,جزوه,هک

خدا,موبایل,اینترنت,science‌,پایان نامه,ورزش,روزنامه,حوادث,کنکور

علمی,کتاب,مجله,مقاله,خبری,برنامه,جزوه,هک

خدا,موبایل,اینترنت,science‌,پایان نامه,ورزش,روزنامه,حوادث,کنکور

نمی دونی بی تو چقدر سخته

نمی دونی بی تو چقدر سخته
جوک جوک جوک

دعای یک دختر مجرد: خدایا من .واسه خودم از تو هیچی نمی خوام، فقط یه داماد خوب به مادرم قسمت کن . . . دختر به دندان پزشک : آقای دکتر من از دندون کشیدن بیشتر از حامله شدن می ترسم ! دکتر : زود تصمیم بگیر می خوام صندلی رو تنظیم کن .. . . . به غضنفر میگن: چرا میلرزی؟ میگه: دارم میگوزم گذاشتم رو ویبره کسی نفهمه. . . . لرپولداربچشومیبره مهدکودک لندن خارجى یادش بدن سال بعدمیره سراغ بچه اش نرسیده به مهدکودک بچه هاى لندنى داد زدن( ممتقى بووت اوما ) . . . میگن یه ماه تو آسمون یه فرشته رو زمین.عزیزم خسته نمیشی دو شیفت کار می کنی . . . میدونی اگر توی یک جیبت 80.000 تومان و توی یک جیبت یه چک پول باشه چه اتفاقی میفته؟ بابات داد میزنه! نکبت! چرا شلوار منو پوشیدی؟! . . اصفهانیه سربازی میره وقتی برمیگرده بابا و داداشش رو میبینه که با کلی ریش جلوی در هستند میزنه زیر گریه ومیگه من طاقت دارم بگین چی شده باباش میگه کره خر چرا ریش تراشوبا خودت برده بودی . . . .

ادامه مطلب

یک نظر

نوشته شده توسط دی جی خان در جمعه سی ام آذر 1386 ساعت 11:0 موضوع | لینک ثابت
دانلود آهنگ شاهرخ



سلام علیک دوستان خوبید امروز براتون

یه اهنگ جدیداز شاهرخ دارم هرکی می خواد

دانلود کنه به ادامه مطلب بره


ادامه مطلب

نظر بدهید

نوشته شده توسط دی جی خان در پنجشنبه بیست و نهم آذر 1386 ساعت 22:14 موضوع | لینک ثابت
اس ام اس

هرجای دنیا که باشی و هر کاری که داری میکنی اینو بدون که یک قلب هست که همیشه واسه تو میتپه اونم قلب خودته… خیلی دوست دارم ببینمت ولی حیف که بلیت باغ وحش گرونه از یک دیونه میپرسن چرا دیونه شدی؟ میگه من یک زن گرفتم که یک دختر 18 ساله داشت دختره زنم با بابام ازدواج کرد. پس زنم مادرزنه مادرشوهرش شد دختر زن من پسری زایید که داداشه من و نوه ی زنم بود . پس نوه ی منم بود پس من پدربزرگه پسرم بودم . پس زن من….. زیاد فکر نکن! قاطی میکنی اگه یک روز باهم رفتیم بیرون. من سردم شد یه لب…….. یه لب………… یه لب………….. یه لبو واسم میخری؟ ببین دیگه به این شماره نه زنگ بزن نه اس ام اس بده شوخی هم ندارم میخوام این خط رو بفروشم تا دلت رو بخرم امیدوارم عمرت مثل دستمال توالت سفید دراز و مفید باشه روش های آدم شدن پنج روش آدم شدن . . . . . . کنجکاو نشو . تو آدم بشو نیستی

7 نظر

نوشته شده توسط دی جی خان در چهارشنبه بیست و یکم آذر 1386 ساعت 15:12 موضوع | لینک ثابت
ادیسون

گفته می شود که ادیسون 4894 آزمایش انجام داد تا سرانجام توانست گرامافون را اختراع کند. جرج برنارد شاو در همین مورد گفته بود به واقع دانش ادیسون در این نیست که راهی را بلد است که با آن می شود گرامافون ساخت ، بلکه در این است که او 4893 راه بلد است که با آن نمی شود گرامافون ساخت !!

2 نظر

نوشته شده توسط دی جی خان در چهارشنبه بیست و یکم آذر 1386 ساعت 14:49 موضوع | لینک ثابت
حدیث قدسی

نده ی من وقتی تو به نماز می ایستی من آنچنانبه تو توجه میکنم که گویی همین 1 بنده را دارم ولی وقتی تو به نماز میایستی آنچنان از من غافلی که گویی صد خدا داری

نظر بدهید

نوشته شده توسط دی جی خان در چهارشنبه بیست و یکم آذر 1386 ساعت 14:44 موضوع | لینک ثابت
ویرانه....

*ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد * * ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت * *ویرانه دل ماست که با هر نظر دوست * * صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت *

نظر بدهید

نوشته شده توسط دی جی خان در چهارشنبه بیست و یکم آذر 1386 ساعت 14:43 موضوع | لینک ثابت
واقعیت زندگی

انقدر ارزوهایم را به گور بردم که دیگر جایی برای جسدم نیست ؟ بر سر راهت دامی از عشق پهن کردم، ولی تو با سرعت از کنارش رد شدی و گفتی: میگ میگ ؟ بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست ؟ بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست ؟ جدیدترین ضرب المثل چینی می گوید: یک ایرانی اگر هواپیمایش سقوط نکند،از حوادث رانندگی جان سالم به در ببرد، آلودگی هوا زنده اش بگذارد و زلزله زیر آوار له اش نکند،حتماً از خوشحالی خواهد مرد ؟ بیا ای مرگ زیبا زیرا روح من مشتاق توست نزدیک تر بیا و زنجیر ها را بگشا زیرا دیگر تاب و تحملشان را ندارم بیا ای مرگ شیرین بیا و مرا از ادمهای بگیر که در کنارشان بوده ام و بی گانه ام پنداشتند شتاب کن زیرا ادمها مرا رانده اند و در پستوهای تاریک فراموشی نهاده اند چرا که من همچون ایشان دل در گرو مال و منال نداشتم و از دسترنج ناتوان تر از خود بهره مند نگشته ام شتاب کن مرا در بر بگیر مرگ محبوبم ؟ بای تا های

2 نظر

نوشته شده توسط دی جی خان در سه شنبه بیستم آذر 1386 ساعت 18:57 موضوع | لینک ثابت
این هم یک شعر بوشهری برای هم استانی عزیزم

گفته بُدم که از دلم شعله برون نمی‌رود
از دل پر خروش من موج جنون نمی‌رود
گوهر جان به عاشقی آمده در رکاب تو
سلسله‌ها بریده از راه سکون نمی‌رود
گوهر جان من تویی، همدم راه من تویی
همدل و یار من تویی، بی‌تو کنون نمی‌رود
از بر من اگر رَوی، از دل و جان نمی‌روی
از حرم و حریم این خفته به خون نمی‌رود
آن‌که بگفت حق منم، جانب‌دوست می‌روم
می‌رود ار به سر رَود، لیک جبون نمی‌رود
بر سرِدار اگر رَوَد خنده به آسمان زند
می‌رود از نظاره‌ها، لیک زبون نمی‌رود
رقص جنون اگر کنم، دایره سرخ می‌شود
مرکبِ عشق و عاشقی جز رهِ خون نمی‌رود

یک نظر

نوشته شده توسط دی جی خان در پنجشنبه هشتم آذر 1386 ساعت 19:25 موضوع | لینک ثابت
این هم شعر جدید و با احساس

تو سکــــــوت شاپرکـــها، لحظه خــــواب قناری


هیچکسی صدامو نشنید وقت عشق و بی قراری


من که پاک و ساده بودم، بی ریا دل داده بـــودم


تو چرا نگاهم نکردی؟!.... زیر پات افتاده بــودم


تو هجوم قحطی عشق شــونه هـــات پناه مـن بود


لـمس دستـــای نجیبت.... اولین گنـــاه مـــن بـــود


تــو شبـای عاشقــی مـــون، یه بغل ستـاره داشتی


وقتی که منو می دیدی سر روشونه هام می ذاشتی


حالا باز منتظر هستم دوباره واســم بخونی


دستـــای منو بگیری قــدر عشقمـــو بدونی



2 نظر

نوشته شده توسط دی جی خان در پنجشنبه هشتم آذر 1386 ساعت 19:15 موضوع | لینک ثابت
رویای عاشقانه

اگه یه روز برم سفر

بدونـی رفتم بی خبر

صداتو با خود میبرم

تا تـو سفر کــم نیارم

*******

اگه چشام بارونی شه

نیمه شبا به خاطرت

مهتابو مهمون میکنم

واسه چشای عاشقت

*******

اگه برم تـو آسمـون

رو تـن ابـرا بشینم

حتی اگه برم بهشت

خواب چشاتو ببینم

*******

.......................

اگه که عطر نفسات

جاری بشه تو نفسام

پر بشه از هوای تو

توی تموم لحظه هام

*******

......................

بازم واسم خیلی کمه

توی دلم پر از غمه

تا تــو کنارم نباشی

دنیــا واســم جهنمه

*******

دوست دارم دوست دارم

تا دوردورای آسمون

غریبه نیستی به خدا

اینو بدون اینو بدون


نظر بدهید

نوشته شده توسط دی جی خان در پنجشنبه هشتم آذر 1386 ساعت 19:12 موضوع | لینک ثابت
دلداه عاشق

تر تر مثه یه رویــا، خیس خیسی مثـه شبنم




قصه های عاشقی رو می نویسی روی قلبم




پرم از شوق شکفتن توی لحظه هــای دیدار




تپش دلت تو قلبم، تا همیشه میشه تکــــرار




تو چی داری توی چشمات که شب از چشات می ترسه




هر پریزاده عاشق، اسمتو از مــن می پــرسه




تو همون فرشته هستی که از آسمون رسیــدی




از تـن ابــرا گذشتی پاک و مهــــربون رسیـــدی




سیبهای ســرخ بهشتو واســه سوغاتی آوردی




شــدی دلــداده عـاشق، دلتو به مـــن سپردی




روی قلب مــــــن نوشتــی توی قلبتم همیشه




تــو تمــوم آرزومــی، زندگی بـــی تـــو نمیشه





نظر بدهید

نوشته شده توسط دی جی خان در پنجشنبه هشتم آذر 1386 ساعت 19:9 موضوع | لینک ثابت
عشق یعنی....



عشق یعنی مستی دیوانگی

عشق یعنی با جهان بیگانگی

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

عشق یعنی سجده ها با چشم تر

عشق یعنی سر به دار اویختن

عشق یعنی اشک حسرت ریختن

عشق یعنی در جهان رسوا شدن

عشق یعنی مست و بی پروا شدن

عشق یعنی سوختن یا ساختن

عشق یعنی زندگی را باختن




3 نظر

نوشته شده توسط دی جی خان در پنجشنبه هشتم آذر 1386 ساعت 18:57 موضوع | لینک ثابت

آخرین یادگار من

جوک جوک جوک
دانلود آهنگ شاهرخ
اس ام اس
ادیسون
حدیث قدسی
ویرانه....
واقعیت زندگی
این هم یک شعر بوشهری برای هم استانی عزیزم
این هم شعر جدید و با احساس
رویای عاشقانه
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:34

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد