علمی,کتاب,مجله,مقاله,خبری,برنامه,جزوه,هک

خدا,موبایل,اینترنت,science‌,پایان نامه,ورزش,روزنامه,حوادث,کنکور

علمی,کتاب,مجله,مقاله,خبری,برنامه,جزوه,هک

خدا,موبایل,اینترنت,science‌,پایان نامه,ورزش,روزنامه,حوادث,کنکور

دستیار شخصی دیجیتال یک میکرو کامپیوتر است که می توان از آن برای

دستیار شخصی دیجیتال یک میکرو کامپیوتر است که می توان از آن برای تنظیم ملاقات ها، نگه داری آدرس و تلفن ها، شنیدن موسیقی، ارتباط با اینترنت و دریافت و ارسال نامه الکترونیک و حتی بازی استفاده کنید. این دستگاهها بسیار کوچک بوده و می توانند در جیب قرار گیرند. مانند کامپیوتر های شخصی این دستگاهها برای برآورده کردن نیازها و کمک به کاربران طراحی شده است. این دستگاهها می توانند قرار ملاقات های شما را یاد آوری کنند، تعداد زیاد آدرس و شماره تلفن را برای شما نگه داری کند ، دخل و خرج شما را نگه دارد و یا این که کارهای جدیتری با آن انجام دهید. شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک ابزار چند رسانه ای برای بازی، شنیدن موسیقی، ارتباط با اینترنت و حتی تماشای فیلم استفاده کنید. مهم ترین نکته هنگام خرید PDA این است که در مورد انتظاراتتان از آن واقع بین باشید.

خصوصیاتی که باعث می شود PDA بسیار کارا باشد، همراه بودن، سهولت در استفاده، کنترل خود کار این دستگاه است. شما می توانید متون تایپ شده خود را از کامپیوتر به PDA انتقال دهید و یا بر عکس از PDA به کامپیوتر انتقال دهید. اگر قصد مسافرت داشته باشید می توانید اطلاعات مهم مورد نیاز خود را به وسیله PDA خود همیشه همراه داشته باشید. دانش آموزان و دانشجویان می توانند با استفاده از این وسیله صفحات زیادی از مطالب را یادداشت برداری کنند و در فرصت مناسب توسط چاپگر چاپ و یا به کامپیوتر شخصی یشان انتقال دهند. تعدادی از PDA ها توانای اتصال به اینترنت را دارند به این طریق شما می توانید از هر نقطه که هستید به وسیله PDA نامه های الکترونیک خود را دریافت و جواب آن ها را ارسال کنید.
برای انخاب PDA مناسب خود بهتر است نیاز های خود را بررسی کنید. در صورتی که تنها می خواهید از PDA برای یادداشت برداری استفاده کنید بهتر است یک مدل با صفحه نمایش تک رنگ بخرید ولی اگر قصد دارید از آن برای نمایش تصاویر و ارایه اسلاید استفاده کنید و یا قصد دارید از آن به عنوان یک دستگاه چند رسانه ای استفاده کنید بهتر است یک مدل با نمایشگر رنگی و حجم حافضه بالا تهیه کنید. اگر قصد اتصال به اینترنت داری باید این خصوصیت را در هنگام خرید مورد توجه قرار دهید و اگر نیاز دارید که اطلاعات خود را با شخص دیگر مبادله کنید باید یک مدل با توانایی های انتقال اطلاعات هماهنگ با تجهیزات فعلی شما بخرید.
نظرات 1 + ارسال نظر
فراخوان جشنواره شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 http://www.ec-razavi.ir

اواین جشنواره محتوای دیجیتال رضوی با قالب های نرم افزارهای چند رسانه ای، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها، بازی های رایانه ای، نرم افزارهای موبایل و هترهای دیجیتال بر اساس محتوای رضوی و جوان شیعه 25 اسفند ماه امستل در مشهد برگزار می شود دوستانی که در هر کدام از این قالب های دیجیتال تخصصی دارند تا 20 آبان ماه فرصت دارند که فرم ثبت نام جشنواره را پر کنند.مهلت ارسال آثارتا 27 آذر ماه می باشد.
دعوتت می کنیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد